پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

نخستین دانشنامه چند رسانه ای گویا مفاتیح الجنان با تلاش محققان و متخصصان، توسط مؤسسه نرم افزاری کوثر طراحی و تولید شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر این مؤسسه گفت: نمایش متن کلیات مفاتیح الجنان به صورت کامل همراه با صوت و ترجمه گویای فارسی و همچنین قابلیت جستجوی ادعیه با حداکثر سرعت از ویژگی های این نرم افزار است.

سید مهدی حسین زاده افزود: تاکنون چنین نرم افزاری با این قابلیت در کشور عرضه نشده است، کتابخانه 23 جلدی مرتبط با ادعیه به همراه جستجو، چاپ و یادداشت برداری به صورت ویژه در این نرم افزار وجود دارد و محققان و علاقمندان می توانند به راحتی موضوع خود را در خصوص ادعیه بیابند.

وی ادامه داد: آداب تشرف به اماکن مقدسه در پنج کشور ایران، عراق، عربستان، سوریه و فلسطین به صورت گویا همراه با تصاویر زیبا از اماکن مقدسه از جمله ویژگی های دیگر این نرم افزار است.

حسین زاده گفت: کاربران این نرم افزار می توانند از متن کامل قرآن کریم، صحیفه سجادیه و شرح دعای سحر با قابلیت جستجو، یادداشت برداری و چاپ نیز بهره مند شوند.

شایان ذکر است، مؤسسه نرم افزاری کوثر توسط جمعی از طلاب حوزه علمیه قم در سال 1380 به منظور ترویج مذهب تشیع به شیوه نوین شروع به فعالیت کرده و تاکنون بیش از ده هزار محصول مذهبی را در قالب نرم افزار، سی دی، دی وی دی و مولتی مدیا عرضه کرده است.

علاقمندان برای تهیه این نرم افزار می توانند با شماره تلفن7746740-0251تماس بگیرند و یا به نشانی اینترنتی www.nkqom.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha